20 Haziran 2009 Cumartesi

nerdeydim ben

bir haftanın stresiydi üzerime yapıştırdığın. Bende istiyordum rahatlamış halini görmeyi.. dışarı atmanı istedim stresini, üzerime değil.. o an neler düşündün bilmeyi çok istedim, merak ettim gerçekten ben var mıydım yanında yoksa bir figüran mıydım senin için? Yanında olmak istedim beni hisset istedim ama gerçekten hissettin mi beni? Ben miydim yanındaki yoksa yalnız mıydın yada bir başkasıyla.. sonuç olarak sen stresini atmıştın fakat ben ne kadar yardımcı oldum sana, ne kadar yanındaydım. Kendimi mi kandırıyordum acaba yada kendimi kandırdığım konusunda mı kendimi kandırıyordum. Gerçekten ben var mıydım? Olmalı mıydım? Olmuş gibi mi yapmalıydım yada hiç bir şey yokmuş gibi mi yapmalıyım? Ben nerdeydim o an? Yanında mı? Beyninde mi? Hiçbir yerde mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder